NETRADICINĖ PAMOKA – „INŽINERIJOS SPRENDIMAI MEDICINOJE“

2016 m. kovo 14 d.

Penktadienį (vasario 26 d.) 6 pamoka 5 a klasės mokiniams buvo išskirtinė. Klasės draugams pamoką organizavo ir vedė Joris Ramanauskas kartu su savo mama medike Laura Janušienė. Tai buvo integruota biologijos-inžinerijos edukacinė pamoka.

Pirmiausia penktokai buvo supažindinti su virškinimo ligomis ir jų poveikiu žmogaus sveikatai taip pat prisiminė per biologijos pamokas įgytas žinias. Vėliau Joris su mama jiems pristatė šiuolaikinius medicinos įrenginius: endoskopus, stentus, supažindino su įrenginių veikimo savybėmis. Demonstruotų priemonių paskirtis – tirti žmogaus vidaus organų ertmes, diagnozuoti bei gydyti ligas, šalinti skrandžio ir žarnyno polipus, iš virškinamojo trakto surinkti svetimkūnius, gydyti kraujagyslių ligas. Minėti prietaisai leidžia išvengti chirurginės operacijos naudojant skalpelį ir pati gydymo procedūra trunka nuo 10 iki 40 minučių.

Penktokus labai sudomino pristatyti šiuolaikiniai medicinos įrenginiai, Joris ir jo mama sulaukė daug klausimų. Ypatingai mokiniams buvo įdomu prietaisų veikimą išbandyti patiems, juos paliesti ir imituoti operaciją. Po integruotos pamokos mokiniai atskleidė savo svajones užaugę tapti bioinžinieriais.

Pamokos organizatoriai mokiniams linkėjo domėtis naujomis technologijomis, pasitelkti vaizduotę, ieškoti idėjų, o ateityje tapti gerais inžinerijos, medicinos specialistais, išradėjais.

 

                                                                                                            Vidas Gečionis, Edita Lukšaitė